Objednávka prepravy

Firma/Meno*
Prosím, napíšte názov firmy, alebo vaše meno

Kontaktná osoba*
Prosím, napíšte meno kontaktnej osoby

Ulica*
Prosím, napíšte ulicu

Mesto*
Prosím, napíšte mesto

PSČ*
Prosím, napíšte psč

Email*
Prosím napíšte email

Telefón*
Prosím, napíšte telefónne číslo v tvare 0900123456

Výrobca - typ zariadenia*
Vyberte

Typ servisu*
Vyberte

Model*
Prosím napíšte modelové označenie

Sériové číslo / IMEI*
Napíšte sériové číslo

Dátum kúpy*
Neplatný vstup

Popis závady*
Napíšte popis závady

Príslušenstvo
Vyplňte príslušenstvo

Dôležité

Zariadenia je nutné posielať spolu s príslušenstvom t.z. Notebooky spolu s adaptérom a batériou, tlačiarne je nutné zasielať spolu s tonerom /z dôvodu vylúčenia chyby spôsobenej tonerom/ atď. V pípade že zariadenie nebude kompletné vyhradzujeme si právo vrátiť zariadenie bez opravy na náklady reklamujúceho.

Na komponenty ako sú klávesnice, myši, kábliky, adaptéry , slúchadla a podobne nerobíme zvoz.

v prípade neodsúhlasenia cenovej ponuky na opravu posielame zariadenia naspäť na náklady reklamujúceho prepravnou službou UPS (cenník UPS).


Ak Vám nepríde potvrdzujúci mail objednávka neprebehla korektne a treba ju znovu zadať, pripadne môžete poslať údaje podľa tohoto formulára na E-mail: preprava@ccc.sk /v tomto prípade ovšem potvrdzujuci mail nedostanete/

Reklamáciu zvozu pošlite mailom na preprava@ccc.sk v prípade, že Vám tovar nebol vyzdvihnutý do 48 hodín /do tohoto času sa nerátaju víkendy a sviatky/

Zariadenia, ktoré sú posielané do servisu prepravnou službou musia byť riadne zabalené, najlepšie v originálnom balení, musí byť pribalený záručny list alebo doklad o nadobudnutí.

C.C.C.s.r.o. neručí za prepravu zariadenia ktoré nie je riadne zabalené. Obal v ktorom zariadenie prišlo na servis je použitý na zaslanie späť k zákaznikovi, ak tento obal nezodpovedal kritériam C.C.C.s.r.o. neručí za poškodenie pri spätnej preprave.

POZOR pri CANON a APPLE zariadeniach s dokladom predaja na firmu /na IČO/ plati záruka len 1 rok

 

Reklamácie iPhonov a iOS zariadení

V prípade záručnej reklamácie,  ak  sa jedná o  neodstraniteľnú vadu  servis  vymení zariadenie za výmenny kus – SWAP,  ktorý je aspoň funkčne porovnateľný s daným produktom Apple a ktorý sa skladá z nových alebo už použitých dielov porovnateľných s novými dielmi, pokiaľ ide o výkon a spoľahlivosť. SWAP sa dodáva bez príslušenstva a bez obalu v servisnom balení vo fóliach.